Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
#Najihah




AL-FATIHAH SAHABAT
Saturday 12 March 2016 | 0 comment(s)
ASSALAMUALAIKUM, MKH.... 
walaupun aku tahu kau tak dapat baca apa yang aku tulis ni. tapi aku tetap nak teruskan ...  
Long, dulu aku ingat lagi, lepas masing-masing bawa diri lepas STPM , kau ada bergurau dengan aku. masa tu kau dah single.. and aku pun memang takder sape-2 ... and masa tu kau ada cakap,
 "Ten , kalau nanti takder orang nak kat engkau, aku masuk minang kau eh"
Long, dulu masa sekolah, aku suka marah kau... aku suka cari pasal ngan kau. 
aku ingat lagi, kita main daun terup dalam kelas...hahahhaha, orang lain study ... kita n bebudak yang malas nii mainn daun tu... hahahah ... Long, sekarang ada antara kita yang sambung belajar , ada yang kerja... Long , aku yakin sejauh mana pun kami pergi, aku and kawan-2  yang lain tetap akan sentiasa sematkan kenangan kita bersama... :(  


KENANGAN BERSAMA





sahabat, kali terakhir aku jumpa kau ialah hari terakhir kita sebagai pelajar tingkatan 6 at cbest.... masa kau sakit even sekali pon aku xsempat nak jumpa n melawat kau. sibuk, terlalu sibuk dengan hal kat sini. maaf frown emoticon aku hanya dapat berita tentang kesihatan kau dari kawan-2 kita yang melawat kau. sekarang kau dah pergi... pergi ke alam yang lagi satu... aku dan kawan-kawan yang lain sentiasa doakan kau kat sini... semoga kau tenang disana.. dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman... suatu hari nanti, kami ..sahabat-sahabat kau akan menyusul engkau ke alam lagi satu... 
AL-FATIHAH 
10 MAC 2016 MUHAMMAD KHAIRUL HAFIZ.




Older Post