Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
#Najihah




Cuti semester
Friday 12 February 2016 | 0 comment(s)
Cuti Semester yang tak berapa nak mereput lah.lot of things happend. the most important thing is result semester 1 keluar. pergh!!!! memang menguji. Yelah, result keluar patutnya 28/1 ... then bila check, ada yang dapat, ada yang tak dapat... and aku salah seorang daripada student yang tak dapat check. memang sakitlah jiwa ni kan. Then, keesokkannya (betul ke ejaan aku ?) kawan aku jadi orang first yang tengok result aku... malu siol... yelah target nak DEKAN FIRST CLASS. tapi Dekan pon tak dapat. But, still bersyukur sebab tak mengecewakan sangat... setimpal dengan usaha lah tu kan :)

kejadian yang aku lalui banyaklah mengajar aku untuk hidup as student. one of it ?? of course lah TIME MANAGEMENT, MONEY MANAGEMENT... aku kongsi details lepas ni lah ye. nafsu malas nak mengadap laptop semakin meningkat. >_<

ok dah malas sangat dah ni. BYE





Older Post . Newer Post