Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
#Najihah




tepu.digest.aku sendiri tak tahu.
Thursday 12 November 2015 | 0 comment(s)
Assalamualaikum.
holla guys. since last post agak lama lah aku tak update blog ni. kalau aku dah update maknanya aku tengah bosan. kenapa bosan? sebab aku dah tepu. tepu kenapa? nak buat assigment tapi idea tak keluar. arghhhhhhhh (bayangkan aku tengah bertukar jadi Hulk)

gais. hidp kita ni macam-macam jalan cerita yangg akan kita lalui sehingga ke pengakhirannya. ada suka. duka.jerit.perit.gembira. sengsara. everything. selama perjalanan hidup kita jugak, kita akan jumpa dengan a lot of people. a lot of characters. so many demands.thaousan lies. million fake. hundred hypocrite.and others. fuhhhh ( sambil lap peluh di kaki)

next, since aku dah menjejak 20 ni kan ( aku belum feeling 20 y/o) macam-macam jenis manusia yang aku jumpa. ... ehh wait. aku tak cakap aku baik... cuma so far aku takdelah be other people all the time. to be honest , yes .. sometime kita kena jadi fake. SOMETIME je. not ALL THE TIME. Sebab jadi yang original tu lebih bernilai dari yang palsu. (ayat internet) tapii betullahh. even kau . yes kau. takpayah toleh orang lain. kau yang baca kan. so aku tujukan kat kau lah, even kau kalau beli emas, nak yang original.. sapa seyhh nak pakai yang palsu. yang pakai yang palsu tu semua fake. nak tunjuk yang dia ada banyakk emas, tapi emas palsu. haaa tu contoh fake. *macam orang tak reti bezakan yang ori and palsu*

okey next lagi, dalam persahabatan ni,kau as kawan kena jujurlah . jujur in everything. bila orang dah bagi kepercayaan tu janganlah sia-siakan. lepastu kau kalau nak kawan yang baik , kau kena la jadi kawan yang baik. bukannya pasangan suami isteri je. . dia macam , what u give u get back.

dan sekarang ni, aku pun tak paham, apa yang aku cuba sampaikan. akuu xleh nak digest. hurmmm kau ingat makanan je kena digest?? haaaaaaa ..

*tiba-tiba teringatkan skrip yang belum dihafalkan
*tiba-tiba sedar assigment 2 je, masalahnyaa kerja lain yang berlambak
*tiba-tiba baru sedar ohhh assigment nak kene submit after cuti mid-term.
*tiba-tiba rasa nak marah sebab ptptn belom masuk lagi
*tiba aku rasa nak caka. K.BYE-2




Older Post . Newer Post