Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
#Najihah




isi masa lapang
Monday 5 October 2015 | 0 comment(s)
ASSALAMUALAIKUM.
hari ni  51015 hahahah saja nakk gedik tulis tarikh tu . hari ni aku feeling nak luahkan perasaan . aku cuma nak sentuh sikit je pasal persahabatan. its nothing actually . tapi aku tetap nak menaip pasal benda alah yang dipanggil kawan. persahabatan and so on .
 kesah dia macam ni . since aku masuk u ni aku kenal lahh dengan few person . be friend with them. lepas tu tak tahulah kenapa suddenly aku rasa macam everything became different. masing-2 ( few of them ) nak elakkan diri. hahahaha .. maybe aku yang agak childish , sebab benda ni pun nak bagitahu. tapi blog aku . lantak aku lah ..*sambil menyanyi lalalalalala *
wait jangan salah paham. all of them are good person. takder yang tak baik. seriously talk ni. xder yang propa. cuma aku terkilan bila dilayan macam tu. rasa semacam jahat sangat diri ni... maksud aku macam errrr *hard to explain. okeyhhh first mungkin tu perasaan aku je kot. so i try to get in again with them, so ikot jelahh kan. n bila part balik kelas aku pon tanya " eh, korang nak g makan tak. ke nak balik kolej ?"
so jawapan dia macam ni " ha? err g makan kot . aku tunggu dorang " .
so bila dengar ayat tu aku punh dengan jujur nya tunggulah kat situ . konon nak get in balik kan. eh ... alih2 dahh hilang dorang .. hurmmm :( apa salahnya kalau cakap "wehh takyahh tunggu kitaorang, kitaorang nak pergi lain. " kan senang. daripada buat aku macam tu. malu doee bila orang cakap ehh dorangg dahh pergii kau tunggu sape??
jujur cakap ..aku bukan nak merayu ikatan persahabatan . tapii aku pk aku kat sini 3 tahun.. so nak taknak akuu kene get along dengan korang.( harap maklum, ni bukan ayat terpaksa) beside jenis aku kau nak kawan , kau kawan .. tak nak dahhh .. but dont treat me that wayy. *lalalalalala
sebab aku tak suka perasaan meraih simpati ... hate that. so much ... so now aku ambik inisiatif sendiri lagi bagus. which i mean jangan nak cari sangat " kawan rapat "  sebab tak semua boleh terima .. baran aku, mereng aku , n segala kelemahan n yang tak banya kelebihan . peringatan sekali lagi . aku tak cakap yang tak bauk  pasal mereka2. cuma kau maksudkan kat sini .. aku ni jenis paham bahasa bila orang bagi isyarat ,, "wehhh u dont deserve to be with us".. thats all..aku paham guys . aku paham . but i just ignore and act like an idiot ... :) tak per aku tak kesah ...
*aku xder penutup. so bye




Older Post . Newer Post